Branding jest zbiorem kompleksowych działań słowno-wizualnych o fundamentalnym charakterze w komunikacji marketingowej. Tworzenie znaków graficznych, logotypów, wzorów, linii graficznych czy opakowań produktów to podwaliny do wszelkich dalszych rozwiązań.
-
Opracowanie Key Visual, kluczowego dla pozostałych projektów graficznych firmy
-
Całkowity rebranding firmy – nowy logotyp, nowa kolorystyka, nowy sygnet, claim
-
Odświeżenie wizerunku firmy – drobne zmiany, które korzystnie wpływają na wizerunek marki
-
Naming – zaprojektowanie nazwy marki, produktu czy usługi
-
Projektowanie logotypów, które zostaną w pamięci klientów
-
Przygotowanie uniwersalnej księgi znaków, kluczowej dla spójności graficznej projektów firmowych
-
Przygotowanie materiałów promocyjnych marki (teczki, papier firmowy, billboardy, banery reklamowe, etc)
-
Identyfikacja wizualna wyróżniająca markę na tle konkurencji
-
Nowatorskie projekty opakowań i pudełek